לגליזציה של קנאביס

לגליזציה של קנאביס

משבר חדש לעם ישראל ובגידה מצד ממשלת ישראל הנוכחית

טיפשותה של הממשלה מוצגת בבירור על ידי הצעת הלגליזציה של קנאביס. הממשלה מנסה לקנות פופולריות על ידי לגליזציה של מריחואנה

נכון לעכשיו למעלה ממיליון ישראלים הם משתמשים קבועים במריחואנה.

הסיבה לכך שאני אנטי לגליזציה היא מהסיבות הבאות:

עישון / נטילת קנאביס זה כיף … עם זאת …אני לא רוצה לראות את הנוער של היום … את הגילאים 14 – 35 שאמורים להיות פרודוקטיביים ביותר עבור החברה ובעצמם מבזבזים את חייהם.

תופעת לוואי ישירה של נטילת קנאביס היא אדישות, עצלות ודחיינות. (יושב על הספה כל היום, צופה ביוטיוב, גולש באינטרנט ועושה מעט מאוד אחר.)

אני מסכים שקנאביס עדיף על אלכוהול וטבק. זה לא יוצר קונפליקט בין אנשים וכמעט אין דיווחים על מקרי מוות, מנת יתר או עימותים אלימים תוך כדי השפעה של קנאביס.

כמנהיג מדינה, מאוד כמו הורה, לא הייתי רוצה לראות את הנכס היקר ביותר של המדינה, כלומר כל האזרחים לא מממשים את הפוטנציאל שלהם. קנאביס היא סם טובה מאוד המאפשרת לימים לעוף ללא כל פריון.

באותו אופן אם הייתי רואה את ילדתי (בין שהוא בן 18 או 35), יושב על הספה כל היום ולא עושה כלום פרט להתמסטל וגולש ברשת, הייתי עושה כל שביכולתי כדי לנסות להרתיע מהתנהגות זו. הייתי אומר להם לקום מהתחת ולהפוך לפורה … להמציא משהו, ליצור עסק, לצאת עם חברים, ללמוד משהו, ללכת לחדר כושר, להתעניין בפוליטיקה או לאינטרסים אחרים … אל תשב רק שם ויבזבז את פוטנציאל מדהים שיש לך.

אם הממשלה חוקית קנאביס לאנשים שאינם חולים, למעשה הם דוגלים בכך שבני הנוער של ימינו צריכים להיות אדישים, עצלנים, חסרי עניין בחברה וחדשנות ולא צריכים להגיע לפוטנציאל האמיתי שלהם.

לכל האנשים שהם מעשנים / נוטלי קנאביס קבועים …… אני מבטיח לכם שאם הייתם מתיישבים וחישבתם את כל השעות ש”בזבזתם “בעישון / נטילת קנאביס בשנתיים האחרונות וחשבתם על זה… אז הייתם תגיד לעצמך … ‘זה קצת בזבוז זמן’ … ‘יכולתי לעשות משהו הרבה יותר פרודוקטיבי באותה תקופה’ … ‘בזבזתי כסף’ … ‘דברים שחשובים לי באמת הפכו הרבה פחות חשובים … למשל מערכות יחסים, להרוויח כסף, להיות פרודוקטיביים, להתקדם בחיים … (זו אדישות).

הממשלה צריכה להתבייש בעצמם…. זה לא פועל לטובת האומה … זה הרס של דור שלם. כהורה לעולם לא נרצה שהילדים שלנו יתנהגו בצורה כזו … במהותם מה שהם אומרים זה פשוט לשבת מול המסך, לעשן ופשוט לא לחשוב או לעשות שום דבר חשוב!

אני מציע את הדברים הבאים:

אם אנשים רוצים לעשן קנאביס באופן פנאי, אני מציע את הדברים הבאים.

טיסות מסובסדות / זולות מדי שבוע לאמסטרדם, כך שאנשים המעוניינים לעשן עשויים לעשות זאת. בשובם לארץ הם יוכלו להיות פרודוקטיביים במלוא הזמן שהם כאן … במהותם, לא לבזבז את חייהם. בדרך כלל תופעות קנאביס ממערכת גופך לאחר 24 שעות, דבר זה יאפשר לך לחזור לשבוע שלם של עבודה יצרנית.

למרות זאת…לגליזציה של קנאביס תהיה השפעה שלילית מאסיבית על החברה ותיצור חברה הרבה פחות יצרנית ומוצלחת. כמפלגה פוליטית אנו נגד הלגליזציה של קנאביס. אנו מאמינים כי המצב כרגע צריך להשאיר סטטוס קוו

הגיע הזמן לשינוי …. תצביעו למפלגת שמע בבחירות הקרובות. הגיע הזמן לאנשי אמת

אולי מישהו מהממשלה יקרא את הפוסט הזה ויספר לנתניהו מה צריך לעשות …האם מישהו יכול להיות טוב לב בכדי להסביר לי מדוע העם הישראלי ממשיך להצביע למנהיג שמ***** ללא הרף על ראשיהם של כל העם

נפתלי